Warto przeczytać, aby ułatwić sobie życie

Dziewczyny dziś przedstawiam Wam książkę, która ostatnio dosyć przyzwoicie organizuje moje techniczno-informatyczno-mobilne życie. Mam wrażenie, że w końcu ogarniam kilka ważnych spraw bo w końcu dotarłam do wielu rewelacyjnych udogodnień i rozwiązań technicznych. Właśnie wprowadzam w życie kilka z nich i  myślę, że bardzo ułatwią mi funkcjonowanie. Poradnik napisała kobieta i jest naprawę przystępnie i ciekawie prowadzony. Z tej serii widziałam  o autach,  prawie i pieniądzach dla Pań, trzeba sprawdzić w empiku. Z tej sytuacji chyba najbardziej zadowolona będzie moja przyjaciółka Kasia do której dzwoniłam z każdym technicznym kłopotem, a która jest moją osobistą informatyczną encyklopedią.

Niektóre wiadomości były dla mnie dosyć oczywiste i proste, a niektóre -przynamniej dla mnie- całkiem nowe. Chyba zależy od poziomu zaawansowania każdej z nas:)

IMG_2716

IMG_4248

 

IMG_4252

IMG_4253

 

W razie pytań, piszcie w komentarzach- odpowiem jak tylko mój obecni szefowie- Bartek i Kasia dadzą mi wolne:)

Dodaj komentarz