Bartuś 4 miesiąc życia

Wszystkie zdjęcia były wykonane dzisiaj, tak więc stan jak najbardziej aktualny:)

IMG_3016

IMG_3013

IMG_2986

IMG_3040

Wiek: 4 miesiące

Waga: 6700 gram

Ulubione zajęcia: uśmiechanie się do wszystkich! prężenie się i podciąganie, obroty z placów na brzuszek, prostowanie nóżek, mimowolne chwytanie zabawek, zaczepianie i bujanie wiszących zabawek, przyglądanie się światłu lampy i telewizora, głośnie głużenie.

Jeśli kiedyś mi się wydawało, że lubi się śmiać to nie wiedziałam, że będzie jeszcze lepiej! To naprawdę bardzo pogodny chłopczyk. Budzi się rano i od razu się śmieje! Lubi być zaczepiany, bawiony i łaskotany. Mam wrażenie, że Kasia w jego wieku była bardziej poważna i uważna.

Wiem, zupełnie nie jestem oryginalna, ale jestem w nim zakochana po uszy. Każdy uśmiech mnie rozczula lub rozbawia,  a do tego robi się z niego piękne BOBO do całowania:)

Zupełnie nie mam poczucia jakiegoś zaniedbania czy skupiania na nim mniejszej uwagi z tytułu tego, że jest drugim dzieckiem. Mam chyba nawet większą świadomość mojego macierzyństwa i tego, że tulę w ramionach malutkiego chłopczyka.  Czasami odnoszę wrażenie, że z Kasią łączyła mnie silniejsza bliskość fizyczna. Pamiętam swoje odczucie pierwszych miesięcy już po porodzie kiedy wydawało mi się, że nadal jest moim ciałem. Może wynikało to z karmienia piersią, a może z tego, że jest po prostu innym, małym człowiekiem?

2 uwagi do wpisu “Bartuś 4 miesiąc życia

  1. Jaki słodki maluch, ja już zapomniałam jak to jest z takim szkrabem malutkim ale na szczęście już niedługo znowu sobie przypomnę:) Pozdrawiam ciepło i życzę zdrówka.

  2. Między moimi dziećmi jest dwa i pół roku różnicy, a kiedy się pojawił synek zapomniałam już jak to było z takim noworodkiem:) Na szczęście szybko sobie przypominamy.

Skomentuj

