Hit gadżet dla zabieganej mamuśki

W ramach mojego środowego cyklu „Mama mamie radzi ” chcę wam dziś przedstawić moje ostatnie odkrycie, które mogę polecić z czystym sumieniem.

Jeśli i Ty:

  • upuszczasz telefon milion razy dziennie, a zwłaszcza wtedy kiedy próbujesz rozmawiać i zapakować  do samochodu wózek, rower, dzieciaki, torbę i torebkę
  • lub/oraz notorycznie rozmawiasz przez telefon prowadząc samochód bo tylko wtedy masz chwilę oddechu
  • lub/oraz boli cię szyja i kark od trzymania telefonu między głową a ramieniem bo oczywiście twoje dziecko właśnie wtedy kiedy rozmawiasz chce siku, jeść, pić, rozlewać wodę albo smarować kremem lustro
  • lub/oraz dzwonią do ciebie z uporem maniaka właśnie wtedy kiedy ty z dwójką zmęczonych dzieciaków, zakupami i przyjacielem dziecka próbujesz wejść na drugie piętro
  • lub/oraz po rozmowie z koleżanką plujesz sobie w brodę bo właśnie miałaś zrobić coś w domu, a przesiedziałaś pół godziny tylko na gadaniu

                                                          TO TEN GADŻET JEST DLA CIEBIE!

IMG_4618

Zalety:

  • w końcu postępujesz zgodnie z prawem kiedy prowadzisz auto
  • możesz rozmawiać podczas wykonywania innych fizycznych czynności ( ja nie mam na tyle podzielnej uwagi, żeby rozmawiać i pracować intelektualnie, ale obieranie ziemniorów, zmianę pampersów, mycie wanny albo obchód z Młodym po mieszkaniu i jednoczesne rozmawianie mam  w małym palcu)
  • nie marzną ci ręce od trzymania telefonu kiedy biegasz lub spacerujesz
  • możesz poczuć wielką swobodę, a nie uwiązanie a tym samym możesz chodzić, tańczyć, kopać rabatki i co tam jeszcze chcesz rozmaiwiając w tym samym czasie z przyjaciółką
  • telefon może być gdziekolwiek, a ty możesz odbierać przyciskiem na słuchawce
  • oszczędzasz czas

Wady:

  • kolejne urządzenie do ładowania
  • mała i często się gubi więc od razu radzę odkładać zawsze w jedno miejsce
  • warto kupić model z wygodnym zausznikiem! Mój odskoczył i gdzieś się zawieruszył, a nie mogę dokupić samego zausznika
  • czasami dźwięki są na tyle mocne, że boli ucho

 

Przy wyborze modelu uwzględnij:

  • wygodny zausznik (żeby słuchawka dobrze się trzymała)
  • wymieniane końcówki (w moim zestawie były trzy, ale nawet najmniejszy jest dla mnie za duży)
  • czas czuwania bez ładowania
  • no i oczywiście musi być ekstra dizajnerska.   Ja swoją słuchawkę kupiłam  w chwili wkurzu i wyboru wielkiego nie miałam, ale jakość dźwięku  bardzo dobra, zapłaciłam ok 80 zł.

IMG_4620 IMG_4614

 

Polecam!

Dodaj komentarz