Kiedy twoim szefem jest dziecko!

Moim głównym przełożonym i szefem wszystkich szefów jest mój małoletni syn. Zastępstwo godnie dzierży małoletnia, acz równie rezolutna córka.

Zamieniłam szefa formalnego na nieformalnego i oto do czego się zobowiązałam.

 

Tryb pracy: docieranie do szefa/szefów w razie piśnięcia, ziewnięcia, krzyku bądź niezadowolenia w trybie natychmiastowym, a dokładniej: szybcikiem matka, bo się rozedrę!

 

Czas pracy: 24 h/ 24 h, pełna dyspozycyjność dniem i nocą, 365 dni w roku

 

Urlop: tylko w nagłych i pilnych wypadkach i po samodzielnym zorganizowaniu bądź opłaceniu zastępstwa (tylko godnego)

 

Wymagania niezbędne:

  • końskie zdrowie
  • cierpliwość jako dobro podstawowe
  • umiejętność trzymania nerwów na wodzy
  • gaszenie pożarów emocjonalnych, społecznych i rozwojowych

 

 

Zakres obowiązków podstawowych:

  • noszenie szefa na rękach oraz aktywne pokazywanie świata (ale nie żadna tam ściema tylko chodzić, zwiedzać, pokazywać, opowiadać, rozwiązywać)
  • usługi transportowe wozem mechanicznym bądź nożnym w zależności od pogody
  • prowadzenie baru mlecznego, wegańskiego i mięsnego oraz wydawanie posiłków ciepłych lub zimnych w zależności od potrzeby szefa
  • organizowanie i prowadzenie rozrywek (śpiewać, tańczyć, recytować)
  • posiadanie siódmego zmysłu wyłapującego i zapobiegającego wszystkim fochom, obniżeniom nastroju i ewentualnymi emocjonalnym katastrofom
  • posiadanie umiejętności Św. Antoniego w zakresie poszukiwania i odnajdywania wszystkich zagubionych, a niezbędnym szefom zabawek i innych absolutnie potrzebnych rzeczy
  • usługi pralniczo-porządkowe
  • dbanie o higienę i zdrowie szefów uwzględniająca niechęć do mycia włosów, uszu i obcinania paznokci (wybór formy dowolny)
  • finansowanie wszelkich potrzeb żywieniowych, zabawowych i higienicznych
  • aktywna zabawa z szefem

Umowa dożywotnia, zakłada zmianę obowiązków w miarę rozwoju szefów.

Petent winien znaleźć we własnym zakresie drugiego takiego łosia, aby odciążyć swój los i być bardziej dyspozycyjnym i wytrwałym.

Wynagrodzenie: fizyczna i psychiczna bliskość oraz doraźne uwielbienie.

 

Wzięłam, podpisałam. Oto moje wynagrodzenie!

DSC_2303

 

IMG_4324

6 uwag do wpisu “Kiedy twoim szefem jest dziecko!

  1. kocham tą pracę od kiedy ją w końcu mam. Stwierdzam że nigdy nie miałam lepszej! Fajne jest to że szef jest wypcalny!

  2. kocham tą pracę od kiedy ją w końcu mam. Stwierdzam że nigdy nie miałam lepszej! Fajne jest to że szef jest wypcalny!

Dodaj komentarz