Idzie nowe, żegnaj stare

Dziękuję, że do mnie zapukałaś, i że jeszcze tu jesteś bo wiem, że cię ostatnio zaniedbuję. Czuję, że trochę zawodzę, więc śpieszę z wyjaśnieniami.

Od kilku tygodni myślę o blogowych zmianach. W zasadzie już je poczyniłam. Postanowiłam założyć dwa nowe, skrajnie różne blogi. Pierwszy z nich będzie moim osobistym, subiektywnym pamiętnikiem. Takim, jakie kaszubkowo było na początku swojego istnienia.  Przestrzenią dla mnie. Miejscem, gdzie mogę być sobą bez obawy, że ucierpi na tym moja pedagogiczna reputacja. Zbliżam się do czasu powrotu do pracy i czuję, że obecny blog bardziej mnie ogranicza niż buduje. Chcę, ale nie mogę tu pokazać wszystkiego co bym chciała.  Zapraszam cię na niego serdecznie. Jest jeszcze w drodze, ale zakładam, że jeśli na nim zostaniesz to albo łączy nas jakaś niteczka zrozumienia czy przyjaźni, albo znasz mnie już trochę z obecnego bloga.  Nie będę go nigdzie promować, to miejsce dla prawdziwych koneserów:)))

Oto link, do mojego nowego miejsca o którym piszę tylko raz jaaleksandra.wordpress.com

Drugi, nad którym staram się intensywnie pracować będzie blogiem, który z założenia ma pomóc rodzicom w rozwijaniu możliwości swoich dzieci, zawierać praktyczne i inspirujące porady rodzica i pedagoga. Zwięźle i rzeczowo. I na wielu polach. Doszłam do miejsca, w którym już wiem, że  blogowanie jest moją pasją i daje mi szeroką możliwość rozwoju. I do czasu kiedy uświadomiłam sobie, że chcę budować swoją markę osobistą. Taki jest plan, który na pewno ulegnie tysiącu modyfikacji.  ALE chcę pójść tą ścieżką. Tak wydaje mi się dzisiaj.

Na razie samodzielnie (juhu!) buduję swoją stronę (zapisałam się na kurs-ave ja:)). Określam cele, wizerunek i inne ważne sprawy nad którymi wcześniej się nie zastanawiałam, a teraz chcę żeby były przemyślane i spójne ze mną.

Z sympatii do nazwy przeszłam już na własną domenę! Tak więc za kilka tygodni ruszę z moim nowym kaszubkowem. Zamierzam poddać to miejsce wszystkim blogowym zasadom, których nie zastosuję w moim pamiętniku.

Moje nowe miejsce w sieci to http://kaszubkowo.pl/

Zaglądajcie do mnie, komentujcie, piszcie! Dodajcie mi otuchy. Albo kopa. Albo polejcie wina:)

Ściskam Was!

Trochę mi szkoda kaszubkowa na wordpresie, ale cóż zrobić skoro obecnie sentyment nie pozwala na rozwój?

Skomentuj

