Urok pierwszych chwil

Niemal codziennie wydarza się w naszym życiu coś nowego lub coś na co czekałam wiele lat.  W zasadzie można powiedzieć, że nie są to żadne wydumane sprawy, ale te z pozoru normalne sytuacje napędzają mnie do życia bo czasami jeszcze nie wierzę, że dzieją się naprawdę. Na przykład w piątek pierwszy raz w życiu płynęłam ze swoimi dziećmi statkiem po Zatoce Gdańskiej, Kasia piewszy raz w życiu sama kupiła sobie lizaczka doprowadzając mnie na wyżyny wychowawczej dumy, a Młody korzystając z tegoż święta posmakował pierwszego w swym życiu łakocia.

Ciągle jeszcze żyję radością spełnianych, tak bardzo wyczekanych małych tęsknot. Cieszę się zawsze i niezmiennie na widok bezkresnego Bałtyku. Cieszę się, że się nie spieszę, że nie muszę się napratrzeć na zaś, że będę go już miała na wyciągnięcie ręki kiedy tylko zechcę. Cieszę się z każdego spaceru po bulwarze w Gdyni albo po molo w Sopocie i mam wrażenie nie zmieni się to nigdy. Cieszę się, kiedy o 23 pod pretekstem zakupu pieluch w tesco idę z siostrą na kawę albo jadę o północy na stację bezynowa na spotkanie z przyjaciółką.  Cieszę się, że mam Kaszuby na wycięgnięcie ręki i ludzi, których kocham. Cieszę się, że przywożę od mamy pierogi i cieszę się, że mogę chociaż na chwilę zostawić dzieci u najpiekniejszych przyjaciół. Cieszę się, że mogę spotykać się tymi, za którymi tak bardzo tęskniałam. Cieszę się na spotaknie z siostrzeńcem  albo z nudnej kawy  w piaskownicy.

Cieszę się, że to wszystko wydarza się w naszym życiu bo chociaż w chwili zmęczenia zastanawiam się nad przyszłością, to patrzę w życie z przekonaniem, że WSZYSTKO JEST MOŻLIWE. WSZYSTKO!

IMG_9072 IMG_9074

Skomentuj

