List do Świętego Mikołaja

W liście do Świętego Mikołaja Kasia wymieniła trzy rzeczy: króliczka, książeczkę i mleko. I drugiego króliczka dla Bartusia. Będziemy je trzymać na balkonie.

Niedługo Boże Narodzenie. W naszym domu rozbrzmiewają kolędy i piosenki świąteczne, jutro ubierzemy choinkę. W moim sercu mam wyraźny obraz bajkowych, wyśnionych, wymarzonych świąt. Jako dziecko doświadczałam najpiękniejszych na świecie świąt, a ich magia żyje we mnie jeszcze dzisiaj.

Odkąd mamy dzieci czuję odpowiedzialność za święta. Chciałabym przekazać im to wszystko, czego doświadczałam jako dziecko. Chciałbym, żeby Boże Narodzenie zawsze było najprawdziwszym świętowaniem. Tyle mam jeszcze do zrobienia, tyle do przekazania, tyle do nauczenia!

Kiedyś podziwiałam ludzi, którzy w życiu robili coś wielkiego. Odkrywali teorie albo wynajdywali lub tworzyli coś niezwykłego. Dziś potrafię pomyśleć o sobie z czułością, że ja również robię coś wielkiego. Wychowuję ludzi, ubieram ich w marzenia i wspomnienia na całe życie, budzę w nich nieopisaną radość i miłość.

mail

Zdjęcie  z pierwszego Kasiowego Bożego Narodzenia.

Skomentuj

