Gadki-szmatki część 3

Bawimy się w układanie zagadek. Ja pierwsza pytam: Co to jest? Jest zwierzątkiem i nosi swój domek na placach?

Wiem! Żółwik! Odpowiada Kasia.

A które jeszcze zwierzątko nosi swój domek na plackach?

Drugi żółwik, odpowiada bez zająknięcia córka.

*****

Mam pomysł na rozbudzenie twojej laktacji, wygłasza mąż.

Jaki, pytam?

Będę miętolił twoje cycuszki. Np. trzy razy dziennie, żeby było regularnie.

Spadaj na drzewo!

Oto ręka, która leczy- macha mi przed oczami mąż.

Uważaj, bo Kaszpiroski źle skończył.

Zaryzykuję.

****

Ja cię nie mogę, tata ma dziurę w skarpecie! Dużą! Skleję mu klejem.

****

Babcia siedzi z wnuczką przy stole. Kasia w silikonowym śliniaku z zakłądką wcina zupę.Trochę się jej wylało, a Babcia na to:

Uważaj królewno, masz zupę w korytku!

****

Czwarta rano w sobotę. Kasia i Bartek obudzili się jednocześnie. Gdy ich spacyfikowałlismy, padamy na łóżko i mówię:

Może wyjedziemy gdzieś do SPA chociaż na weekend?

Co ty, bez sensu, przecież przespalibyśmy całe dwa dni. Nie będę płacił za łóżko.

W sumie racja.

Ja tam mogę spać chociaż w piwnicy, byle ktoś je zabrał na cztery godziny ciągiem!

***

Kasiu, chce ci się pić?

Tak, nalej mi maślany!

Proszę, a w żłobku pijecie maślankę?

Nie! Nie lubię żłoba! Absolutnie!

***

Jedna uwaga do wpisu “Gadki-szmatki część 3

  1. Pingback: Gadki szmatki część 4 | K A S Z U B K O W O

Skomentuj

