Tak się robi niespodzianki!

Dzisiaj rano zobaczyłam w przedpokoju nowe buty. Naprawdę byłam przejęta bo skąd nad ranem w naszym domu zupełnie obce buty? Przestraszyłam się, że ktoś obcy wszedł do nas do domu albo któryś z sąsiadów pomylił sobie drzwi. Przerażona pytam Grzegorza: co to  jest? A on, jak zwykle ze stoickim spokojem: buty. Ale czyje, pytam przejęta. Twojej mamy, odpowiada. Zgłupiałeś, pytam dalej?

I nagle na ramieniu czuję rękę mamy. Jezus Maria, moja mama we własnej osobie. Jakbym zobaczyła ducha. Wszyscy wiedzieli: i moja siostra, i mama, i Grzegorz a nic mi nie powiedzieli. Pełna konspiracja! Zobaczyć nad ranem, bez żadnego uprzedzenia Mamę, która mieszka blisko 700 km od Ciebie to prawdziwa niespodzianka!

Skomentuj

