Nowa miłość-chustowanie

DSC_0116

W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy przygodę z chustą. Byliśmy na szkoleniu i po dwóch godzinach udało mi się w miarę sprawnie omotać Młodego. Zdjęcie zostało zrobione na szkoleniu i uważam, że udział w nim był bardzo sensowny. Filmiki nie oddają dokładnie istoty naciągania chusty, albo może ja potrzebowałam bezpośredniego kontaktu z kimś, kto zjadł już zęby na chustach.

W chuście zwyczajnie się zakochałam. Nie spodziewałam się, że tak mnie ujmie.  A zauroczyła mnie niesamowitą bliskością jaką buduje z dzieckiem i wygodą dla mamy i dziecka. Nosimy się z Bartkiem po domu. Mój ruch i bliskość ciała uspokajają go w momencie, a ja mam poczucie, że na nowo jest cząstką  mnie.

Skomentuj

