Pamiątka ze żłobka

IMG_1091

Sprawiedliwość jest na świecie. Dopiero co pisałam, że Kasia użarła koleżankę a dziś Młoda wróciła z taką oto pamiątką. Nie była tym jakoś specjalnie przejęta. Taka bułka z masłem, jakby gryzienie było na porządku dziennym. Zobaczymy czy nasze tłumaczenie przyniesie wymierny skutek. Podobno ja też gryzłam na potęgę, a z umiłowaniem – w plecy. Moja przyjaciółka powiedziała mi dzisiaj, że w przedszkolu jej córki panuje moda na „przyduszanie”. Co to za pokolenie będzie? Chyba jakieś zakapiory!

A Wy gryźliście?

Skomentuj

