Pomnik dla samotnych matek

Samotne macierzyństwo musi być jedną z najtrudniejszych ról jakie może pełnić człowiek. Tak sobie dzisiaj myślę. Wspieram całym sercem wszystkie kobiety, które z wyboru lub przymusu wybrały tę trudną ścieżkę. Grzegorz przez ostatni miesiąc był głównie w pracy i czuję się trochę taką przyszywaną samotną matką. Nagle wszystko staje się dwa razy trudniejsze i bardziej skomplikowane. Nie, nierealne. Trudne zwyczajnie.

Mąż mój opija właśnie syna, a ja położyłam dwoje dzieci spać co oznajmiam z dziką satysfakcją. W domu cicho i bałagan. Do usypania syna wykorzystałam przenośny grzejnik, który buczy jak wariat co również uważam za mega autorski patent. Kasia ugryzła dziś w żłobku koleżankę i poszła spać z nieumytymi zębami, ale naprawdę jest mi wszystko jedno. W sklepach przed 1 listopada urwanie głowy i zrobienie zakupów z dzieckiem, któremu ciepło i rowerem przewieszonym przez kierownicę uważam za mega wyczyn. Nie muszę chyba pisać, że wąsko przy kasach i zmieścić się nie mogłam, i  że jogurt mi pękł, i że cycki pełne mleka, i że….

No jo. To se popisałam. Młody się obudził.

Skomentuj

