Miłość od pierwszego wejrzenia

IMG_0510

Druga doba Nowego Życia:)

A więc to prawda z tą miłością od pierwszego wejrzenia. Można pokochać kogoś bezwarunkowo, na raz, od razu. Można poczuć się cząstką innej osoby, nowego życia.

W kilka godzina po porodzie zastanawiałam się, jak to możliwe, że kiedyś go nie było? Jak mogłam odsuwać w myślach czas jego narodzin? Śmieszna ja. Dziecko jest dla mnie największą radością, najpełniejszym szczęściem. Bezsprzecznie, bezwarunkowo.

Zapomniałam już ile radości i szczęścia daje nowe życie. Chciałbym zapamiętać te uczucia na zawsze bo to jedne z tych, które nie do powtórzenia.

Jedna uwaga do wpisu “Miłość od pierwszego wejrzenia

Skomentuj

