Reflekcje na koniec drugiej ciąży

To kiedy następne? Zapytała mnie wczoraj długo nie widziana znajoma. To już koniec, moja macica kończy działalność-oznajmiłam natychmiast. Ustaliliśmy kiedyś, że chcemy mieć dwoje dzieci i ta odpowiedzi wydawała mi się bardzo naturalna. Tak naprawdę ciągle jednak o tym myślę. Czy to już koniec? Czy nigdy nie będę już w ciąży?

Czuję potrzebę refleksji na temat ciąży z moim synkiem ponieważ ciągłe mam wrażenie niedostatecznej celebracji tego stanu, ciągłe poczucie że tak mało o tym wspaniałym czasie pisałam, myślałam a czułam przecież doskonale, doświadczam  w każdej minucie ostatnich 9 miesięcy. Ciągle chcę udowodnić, że ta ciąża była równie ważna, ukochana, wyczekana jak czas z Kasią. A może to moje spaczone poczucie sprawiedliwości wobec obojga dzieci? Kiedy pojawiała się Kasia przez chwilę zatrzymał się cały świat, chciałbym żeby mój synek też miał poczucie doniosłości tego wydarzenia.

Skomentuj

