Nic nie robić, nie mieć zmartwień…..

DSC_2480

A wiecie co ja teraz robię? A nic! Nic! Takie tam sobie wielkie, fajne NIC!  Nic trwa już dwa przedpołudnia. Piję kawę, krzątam się po domu i czekam na wchłonięcie balsamu i wyschnięcie paznokci. Słucham muzyki, wzruszam się, cieszę się, czekam, myślę. Jestem sama ze sobą. Tak długo już ze sobą nie byłam, że aż się stęskniłam. Ale mi dobrze. Postanowiłam zapisać ten piękny stan, żeby wracać do niego i tęsknić. W końcu mam wolną głowę. W końcu myślę nie tylko o tym co trzeba, ale o tym czego chcę. Oglądam zdjęcia z Kasinego życia i wzruszam się do łez. Tyle pięknego mnie teraz czeka! Tyle niezapomnianych chwil, tyle radości, tyle miłości, tyle czułości. Czy mogę od życia chcieć więcej?

Segreguję zdjęcia, piszę na blogu, oddycham głęboko, jestem ze sobą. Robię to co chcę i przerywam kiedy nie chcę. Jestem dla siebie. Tak, Aleksandro stanowisz jednak samodzielną jednostkę.

P.s. Niezłe mam jazdy, co? Raz śmiech, raz płacz na końcu nosa:)

Skomentuj

