„Wiem, że mnie nie zostawisz” – powiedziało mi moje dziecko…

DSC_2169

W piątek wieczorem wychodzę z domu na długo umawianą kawę.

Kasiu, mamusia wychodzi, zostaniesz teraz z tatusiem. Ja wrócę wieczorem.

Oczywiście! Odpowiada mi moja córka.

Ale co oczywiście? Dopytuję się.

Oczywiście, że wrócisz. Przecież mnie kochasz i  nigdy mnie nie zostawisz- odpowiada nawet nie odrywając oczu z nad książki.

 

To chyba jedna z tych chwil, które ściskają za serce tak mocno, że nie wiesz jak oddychać. Z tych, które uskrzydlają Cię  na długo i z tych, które przygniatają odpowiedzialnością do granic możliwości.

Skomentuj

