Wakacje w tym samym miejscu

Zawsze dziwiłam się ludziom, którzy jeżdżą przez wiele lat na wakacje w to samo miejsce. Przecież świat jest taki piękny, taki nieodkryty, taki zaskakujący! Tyle jeszcze do poznania, tyle do zobaczenia, tyle posmakowania, tyle do zakochania. 

Ale ja się zakochałam w Kaszubach właśnie, i ta miłość półki co wypełnia moje podróżnicze serce. Przyjeżdżam tu na wakacje od wielu lat i tu odnajduję ukojenie. To chyba odpowiednie słowo, zwłaszcza teraz kiedy ciąża i małe dziecko nie pchają ku kolejnym ekscesom. To tu, co roku odnajduję wszystko, czego potrzebuję. Ciszę, ucieczkę od miastowego zgiełku, wspaniałe krajobrazy i wodę w ilości uspakajającej moje serce. Gdzie nie spojrzysz tam woda! Woda!

To wody najbardziej brakuje mi w Krakowie. Woda zawsze mnie uspokaja, zawsze wycisza. W stresie biorę długie prysznice albo pływam do utraty tchu na basenie. Tylko kontakt z wodą naprawdę mnie wycisza, rozwiązuje spiętą ze stresu krtań. A tu mam jej pod dostatkiem i ciągle szukam z nią kontaktu. Kasia też zapałała miłością do wody i jest moją stałą towarzyszką wypadów nad jezioro.

W tym roku cały czas piękne słońce, woda w odcieniach granatu, zieleni i każdego możliwego niebieskiego mieni się od rana. Z radością witam poranki od odgadnięcia koloru Kłodna, jeziora nad którym wypoczywam.

Zapraszam do Chmielna!

Skomentuj

