Spokój jest siłą

Byłam dziś u dietetyka i ginekologa. Uspokoiłam się. Zrozumiałam. Przetrawiłam. Gotowa jestem do działania. Nie do walki, a właśnie do działania. Może i starach ma wielkie oczy? A może to już tak mam, najpierw strach przed nie zrozumiałym, a potem działanie? Na kolację zjadłam śledzia, cukier nie skoczył. Może i polubię tę dietę?

Mały z USG miarowy, symetryczny i zdrowy. Waży już 1,2 kg. Cały dzień biegałam jak najęta. Kończyłam milion szkolnych spraw, dzwoniłam, tańczyłam z dzieciakami hiszpańskie hity. Wieczorem, o  20.00 miałam USG. Mały jak zwykle siedział po turecku i machał do mnie rączką. Czy mogłabym przyjemniej zakończyć dzień?

Skomentuj

