cytryn
W zasadzie miałam dziś napisać o tym jak bardzo jestem zmęczona. Ciążą, rokiem szkolnym, przeziębieniami Kaśki, nieprzespanymi nocami. Miałam wzdychać jak mi ciężko i źle. Chciałam się wyżalić, utulić w czyimś zrozumieniu. Ale dostałam dziś list od dawnej koleżanki ze studiów, która obecnie walczy z trudną chorobą, napisała mi między innymi: „wiem, że czasem nie masz w co ręce włożyć ale pomyśl sobie, ze ŻYJESZ- wyciskasz życie jak cytrynę i oto chodzi!!”. Dziękuję Ci Elu za tę wiadomość. Widocznie czasami muszę dostać obuchem w łeb.</

3 uwagi do wpisu “

  1. Olu- jestem wzruszona i wyróżniona. Cieszę się, że nadal jesteś osobą, która nie tylko słucha a słyszy drugiego człowieka. Dziękuję i jeszcze raz gratuluję tak ciekawego bloga:)

Skomentuj

