Prośbą czy grożbą?

Takie mam dziś przemyślenie, że spośród wielu podziałów najprościej podzielić mi ludzi na tych, którzy działają groźbą, i tych co proszą. Analizuję dziś sposób działania ludzi. Zastanawiam się jak to jest, że  jedni  proszą, tłumaczą, starają się zrozumieć, a drudzy krzyczą, roszczą i grożą. Jak to jest, że jedni potrafią z taktem, kulturalnie i z klasą, a drudzy obrażają, posądzają i straszą? Nigdy nie należałam do drugiej grupy. Nie działam w ten sposób, nie umiem i nie chcę. Oczywiście, tak jak dzisiaj zastanawiam się kto jest skuteczniejszy? Oczywiście, że nie raz podskoczyło mi ciśnienie. Oczywiście, czasami myślę sobie: chyba z Ciebie melepeta. Oczywiście, czasami jestem adresatem agresorów.  Ale mimo to, nie chcę zmienić swojego podejścia. Bo ilekroć patrzę na krzykaczy myślę sobie: musisz mieć bardzo smutne życie.

Skomentuj

