Siła, która napędza mnie do życia

Powoli czuję, że przywiązuję się do dziecka, które rozwija się pod moim sercem. Czuję jak szczelina w moim sercu staje się jaśniejsza i szersza. Jak jest w niej coraz więcej ciepłych uczuć i słońca. Jeszcze kilka tygodni temu nie potrafiłam sobie wyobrazić, że mogę pokochać kogoś równie mocno jak córkę. Mały zaczyna się poruszać na tyle aktywnie, że czuję go kilkukrotnie w ciągu dnia, a nie jak było do tej pory-tylko wtedy gdy leżałam zrelaksowana. Próbuję przypomnieć sobie większą przyjemność niż ruchy dziecka w życiu płodowym, ale na dzień dzisiejszy nic innego nie przychodzi mi do głowy. To są tak unikalne doznania, że brakuje mi słów żeby je opisać. Znowu czuję tę siłę, która napędza mnie do życia. Zaczynam oswajać myśl, że to będzie synek. I myślę nawet, że to brzmi dumnie. Tak naprawdę od samego początku ciąży wiedziałam, że to będzie chłopiec. Ta ciąża tak diametralne różni się od Kasinej, że nie miałam cienia wątpliwości. Uwielbiam jednak wszystkie małe dziewczynki, i do końca miałam nadzieję, że może Kasia, tak jak ja- będzie miała najlepszą przyjaciółkę w postaci siostry.

Ostatnio kilka razy znalazłam czas, aby pobyć ze swoim synkiem. Położyłam się, zrelaksowałam. Skupiłam tylko na nim. To są chyba najbardziej niezwykłe chwile w życiu. Życzę ich każdej kobiecie.

Skomentuj

