Ludzie chorzy na robotę

Ludzie chorzy na robotę, do których można zaliczyć znakomitą większość rodziców, w tym również nas powinni co jakiś czas zostać odseparowani od prac zawodowych i domowych. Sądząc po sobie, nie ma innego wyjścia jak tylko opuścić dom, zakluczyć na cztery spusty i wyjechać! Do natury, do lasu, w góry, nad morze – gdziekolwiek! Byle bez obowiązków, stresu, oczekiwań, telefonu i Internetu. Wywieźć do puszczy bez łączy- to mój przepis na reset mózgu. To były tylko dwa dni, ale nie pamiętam kiedy ostatnio tak odpoczęłam. Nie zajmowałam się niczym, czym zaprzątałabym sobie umysł w tym samym czasie w domu. Moim jedynym zmartwieniem były pory posiłków, na które należało dotrzeć. Zrobiłam też nieudany eksperyment i na czas wyjazdu zaprzestałam makijażu i układania włosów, czego jednak nie polecam-bo jednak nie czułam się naturalistycznie jak zakładałam, tylko mało komfortowo. Tak czy owak naprawdę odpoczęłam. Zatęskniłam na nowo za mężem.

To tylko Zakopane, którego z powodu przebywających tam zazwyczaj tłumów unikaliśmy jak ognia. Jednak to „tylko Zakopane” zauroczyło nas po części. Można tam znaleźć śpiew ptaków i świeże powietrze, którego nam, mieszczuchom brakuje bardzo.

Skomentuj

