Nauczycielsko

Albo mam ciążowe jazdy, albo jestem masakrycznie zmęczona rokiem szkolnym. Rano byłam z dziećmi z Filharmonii Krakowskiej, gdzie połowę czasu dyscyplinowałam połowę z nich. Z pracy wróciłam wypruta jak stara kieszeń i myślałam, że pogryzę tych moich chłopaków. Po południu zostałam zaproszona na mszę w ramach białego tygodnia. Wyrażali wdzięczność nauczycielom, przynieśli mi kwiatki, przytulali się i ściskami. Płakać mi się zachciało ze wzruszenia. Więc  ja już  nie wiem co mi jest.

Skomentuj

