Facebook

No dobra. Stało się. Wyszłam z ukrycia. Czas do ludzi, w końcu XXI wiek jest. Prowadzę tego bloga odkąd zaczęło bić we mnie drugie serce, czyli przeszło dwa lata temu.To wydarzenie ukształtowało mnie jako kobietę na tyle, że postanowiłam spisywać swoje emocje i odczucia. Ten blog jest moim pamiętnikiem, moją odskocznią, moją rozmównicą. Do tej pory strzegłam go pilnie, udostępniałam tylko najbliższym i przyjaciołom. Był też moją formą łączności z moimi ukochanymi Kaszubami. Wiele razy słyszałam żeby się pokazać, ale chyba nie byłam gotowa.

A teraz czuję, że dojrzałam, wzmocniłam się, upewniłam. Jako osoba, jako kobieta, jako matka. Jestem już silna na tyle, aby pokazać się bez wahania. Bez kompleksów, bez przesadnego przewrażliwienia. Witam więc serdecznie tych, którzy zechcą cieszyć się ze mną moim życiem.

4 uwagi do wpisu “Facebook

Skomentuj

