Trzeci w kolejce

Sobota wieczorem. Leżymy po ciemku na dywanie, słuchamy muzyki, miło jest.

Mąż: Zakręciłam zaworek w toalecie.

Ja: Czy Ty możesz być chociaż odrobinę romantyczny? Czy możesz być przez chwilę jak Kasi  Krzyś? (mąż mojej siostry).

Mąż: Ale co?

Ja: Bo on potrafi tak romantycznie pogadać, nad życiem się zastanowić.

Mąż: Zapewniam Cię, że z romantycznych gadek nic nie rozumie. To normalny facet jest, piłkę poogląda czy boks.

Ja: Nie pogrążaj się.

Mąż: Przecież już bardziej nie mogę.

Ja: ???

Mąż: Ja już to sobie wszystko w głowie ustalam. Od października jeśli chodzi np. o Twój biust będę trzeci w kolejce.

:))

Skomentuj

