Skutki uboczne

Skutkiem ubocznym uczęszczania Młodej do żłobka jest przylepkowo. Mam wrażenie, że chce zrekompensować sobie czas, którego nie spędzamy razem i przywiera do nas całą sobą. Nie mogę nic sama robić, Mała jest ze mną wszędzie. Trochę przypomina mi to sytuację, kiedy wróciłam do pracy. Wtedy również potrzebowała nas więcej niż zwykle. Nie ukrywam, że czasami bywa to męczące, ale tak naprawdę to ta tęsknota łechce moje matczyne ego. Mała przytula się do mnie najczulej i najpiękniej. Te całusy, pieszczoty i przymilania to najsłodsze co mnie spotyka. Jestem z Kasią bardzo związana. Bardzo. Wiem, że to brzmi banalnie, ale nie wyobrażam sobie bez niej mojego życia.

Skomentuj

