Kobiety

Zawsze ceniłam kobiety. Uważam, że jesteśmy silne, mocne, kreatywne, zorganizowane, twórcze i multizadaniowe. Tylko my potrafimy ogarnąć rzeczywistość i „wszechświat” w tylu wymiarach. Tylko kobiety potrafią tak się kochać i nienawidzić.  Ufałam, że jesteśmy siłą i jednością, że możemy brać od siebie garściami i wspierać się bardziej niż ktokolwiek inny. Jakiś czas temu zaczęły stawać na mojej drodze kobiety, których nie cenię. Zazdrosne, zawistne, źle nastawione do całego świata, budujące swoją wartość umniejszaniem czyiś zasług. Źle życzące. Tak, to negatywne nastawienie do ludzi bulwersuje mnie najbardziej. Niedawno zrozumiałam, że  nie chcę ich zmieniać, że nie muszę się na nie zgadzać. Omijam, wykluczam, świadomie rezygnuję. Wybieram te, z którymi mi najbliżej, i te które do drugiego człowiek nastawione są życzliwie. Mimo wszystko.

Skomentuj

