Hormony

Jedyne co spójne w tej ciąży to to samo poczucie szczęścia. Ta sama radość. Ta samo pozytywne zakręcenie pt. wszystko jest super. Nic się nie dzieje, będzie dobrze. To samo nastawienie -świata nie zmienię bo teraz DZIECI są dla mnie najważniejsze. Ułatwia mi to znaczenie życie, zwłaszcza teraz kiedy w pracy nerwowo i smutno.

A poza tym inaczej, mogłabym zjeść konia z kopytami i jeszcze byłoby mi mało mięsa. Ze słodyczy najbardziej lubię kabanosy, a na przekąskę cytryny i ogórki. Nadal mi nie dobrze. Nadal chce mi się spać. Zupełnie inaczej niż z Kasią.

 

Skomentuj

