Niedziela

Ostanią niedzielę spędziłam sama. SAMA. Pierwszy raz od dwóch lat spędziłam sama niedzielę. Grzegorz zabrał Kasię do Babci i Dziadka. Zdaje się, że wszyscy byli zadowoleni i szczęśliwi. Kiedy wrócili Mała tuliła się i mówiła-kocham cię, kocham cię.

Dwulatek nie męczy już i nie absorbuje całej uwagi, mimo wszystko jednak odpoczęłam i zatęskniałam. Niedzielę spędziłam tak, jak chciałam od bardzo dawna.

Tak sobie myślę, że człowiek w pewnym momencie swojego życia uznaje pewne fakty i traktuje je jako oczywiste i jedyne.  Przez dwa lata nie miałam całego dnia tylko dla siebie. Niepostrzeżenie.

Skomentuj

