Czarnoksiężnik z Krainy Oz

Podczas jednej z pierwszych naszych krakowskich randek po Starym Mieście Grzegorz powiedział: ” to jest jakiś stary i ważny teatr”. Już wtedy wiedziałam,  że mowa o Teatrze im. Juliusza Słowackiego. Byłam dziś na przepięknym spektaklu pt. Czarnoksiężnik z Krainy Oz. Przepięknym! Polecam z czystym sumieniem. Do tej pory uważałam, że tylko Teatr Muzyczny w Gdyni potrafi zaimponować scenografią, oniemieć i zadziwić efektami. Dziś po trosze zmieniłam zdanie. Za każdym razem kiedy jestem w teatrze rozpływam się i zachwycam aktorską grą. Nad każdym wypracowanym ruchem ciała, nad miękkim upadkiem ciała na deski sceny, nad ogromnymi rolami. Oglądanie człowieka, który oczarowuje swoją postacią jest dla mnie niezmiennie wielką przyjemnością.

Skomentuj

