Słoiki

Wiecie jak Warszawiaki mówią na przyjezdnch z mniejszych miast? Słoiki! Nazwa wzięła się od przywożonych z domu słoików. Chyba nie do końca jest pejoratwna, ale moje badania w tej kwestii nadal trwają. Zawsze lubiłam Warszawę, ale dziś mnie nie zauroczyła. Chyba się starzeję bo na dłuższą mętę zmęczyłby mnie ten wszechobecny beton, pośpiech i hałas. Rodowity Warszawiak powiedział mi dzisiaj, że nie rozumie jak można narzekać na miasto. Przecież nikt tu nikogo nie trzyma na siłę. Może to i racja?

Skomentuj

