Kaśki

Imię Katarzyna nosi moja córka, siostra, przyjaciółka, serdeczne koleżanki i znajome. Kasie są obecne w całym moim życiu. Odkąd pamiętam miałam przy sobie jakąś Kachę i na moim życiorysie można zobaczyć znamiona obecności tych charakternych, ale wspaniałych kobiet. Na podstawie wnikliwych, wieloletnich analiz i codziennych obserwacji wysnułam wniosek, że  wszystkie Kaśki trochę są do siebie podobne. A już na pewno te, które znam. Znamiona szaleństwa nosi każda z nich. Tak to sobie w głowie poukładałam. Te analizy znaczy.

K-konkretne, kreatywne, kochane

A-atrakcyjne, analityczne

S- samodzielne, samowystarczalne, sefowe od urodzenia

I- intrygujące, inteligentne

E- energiczne, energetyczne

Ale taki sam miód to z tymi Kaśkami nie jest. Nie raz chciałam uciekać gdzie pieprz rośnie bo Kaśki są też: uparte jak osioły, pewne swego jak kozy i drobiazgowe jak kury.

IMG_8149

Skomentuj

