Rajd

Właśnie wróciłam z rajdu jesiennego. Całą szkołą byliśmy w Rabce Zdroju. Było rewelacyjnie! Mimo deszczu, mimo chłodu, mimo błota było super! Trasa dostosowana do dzieciaków więc nie musiałam ich ciągnąć za uszy. Za to przepiękne widoki Gorców, rześkie powietrze, las dookoła. Może i nie było cicho i spokojnie, ale sama definicja rajdu górskiego w szkole podstawowej spokój wyklucza. W schronisku na Suchych Wierchach w końcu założyłam książeczkę PTTK. Zdałam sobie sprawę, że odkąd pracuję w tej szkole zdobyłam całkiem sporo szczytów. Coroczne rajdy i zielone szkoły zrobiły swoje. I po raz kolejny doświadczyłam, że przyroda regeneruje moje siły witalne. Energii miałam za dwóch.

W schronisku na Maciejowej jeden uczeń (lat 8) chciał zakupić piwo jako pamiątkę dla rodziców. Nie wiedziałam, bo goniłam pozostałych, którzy siedzieli w krzakach gdyż chcieli zaoszczędzić na płatnej toalecie. Gremialnie stwierdzili za zeta nie zapłacą, bo mają za to wafelka:)

2 uwagi do wpisu “Rajd

  1. ale w koło jest wesoło ooo….., ale musisz przyznać że umieją już myśleć analitycznie skoro wiedzą jak dobrze wydać zeta :-)))

Skomentuj

