Jestem szczęśliwa!

Dosyć często miewam ataki nieopisanego szczęścia. Uczucia, które przepełnia mnie całą i wyzwala we mnie radość nie do opisania.  O dziwo, nie są one spowodowane jakimś konkretnym zdarzeniem. Zwyczajnie, jestem z Kasią na spacerze albo prowadzę auto, albo oglądam chmury i płakać mi się chce ze szczęścia. Nigdy nie wiem kiedy mnie najdzie. Dziękuję wtedy Bogu za to co mam, za wspaniałego męża, za rodzinę i przyjaciół, dar macierzyństwa, za zdrowie, ciekawą pracę, piękno świata i tak dalej, i tak dalej. Zawsze cieszyły mnie małe rzeczy, ale odkąd jest Kasia napady szczęścia zdarzają się częściej i gęściej. Jestem w czepku urodzona.

Ale jak to napisałam, to mi się szczęście nie skończy, prawda?

A dzisiaj miałam atak uzasadnionego szczęścia i wzruszenia. Kasia otrzymała od mojej Przyjaciółki Kasi wielką pakę wspaniałych prezentów. Upominki, prześliczne!!!! ubranka i  zabawki. Bardzo mnie wzruszają takie sytuacje bo pomimo oczywistej radości z samych prezentów w paczkach przychodzi też serce, pamięć, zaangażowanie, radość i dobroć człowieka. Kasia warszawska i Kasia gdyńska przodują w obsypywaniu prezentami i przesyłaniem paczek. Mam nadzieję, że moja Kasia będzie kiedyś równie hojna. Bardzo, bardzo dziękujemy! Nasz dom to kopalnia prezentów od naszych bliskich. Zawsze kiedy ubieram Kasi jakieś ubranko myślę o osobie, od której je otrzymała (widać Chrapka chce mieć monopol), piję poranną kawę w kubku od kogoś ukochanego. Słucham muzyki z podarowanych płyt, a które są dowodem na to, że Ktoś zna mnie bardzo dobrze. Mnóstwo we mnie emocji. Cała jestem emocjonalna i tak już pewnie będzie, a te prezenty wywołują ze mnie całe lawiny uczuć! Grzegorz mówi, że cieszę się nawet z ołówka i rzeczywiście tak jest bo przecież ołówek to nie tylko ołówek…..

Jedna uwaga do wpisu “Jestem szczęśliwa!

Skomentuj

