Hormony

Czy małej dziewczynce mogą buzować hormony? Czy to po prostu deszczowy dzień sprawia, że zachowuje się co najmniej dziwnie? Przyszłam dzisiaj z pracy i po nieprzespanej nocy wymordowana jak mało kiedy, a Lula zachowywała się, jakby ktoś ją podmienił!nWymyśliła sobie na przykład, że na spacer zabiera lalę i różowe spodnie od Babci Ziuci. I nie ma przeproś. Tak postanowiła i tak ma być. Nie mogłam ich wydobyć ani prośbą, ani groźbą. W sumie nawet pukało mi w głowie, że ustawia mnie 15 miesięczne dziecko, ale byłam tak zmęczona że było mi wszystko jedno. I zabrałyśmy te portki na spacer. I trzymałe je sobie i tuliła. Tak to sobie wymyśliła. A potem wymyśliła, że na drugie piętro wejdzie sama.  Tak postanowiła, i tak ma być. Ręki mi nie poda, sama wejdzie. Jeszcze zmięknie ci rura pomyślałam, ale nie -wlazła całkiem sama na drugie piętro z lalą i spodniami pod pachą. Później wymyśliła, że będzie układać klocki. Ale nie te zwyczajne, tylko ludziki i zwierzątka. Szukała i gmerała w całym pudle tylko za tymi, które sobie umyśliła.  Całkiem fajnie jej to zoo wyszło. A na koniec dnia sama zaczęła ciągnąć żabę na krzywych kółkach, którą to dostała od Kasi na roczek i której działania nie mogła zrozumieć. Przełomy w moim życiu, były zawsze pod wpływem emocji albo hormonów. Tak już działam, i tak już mam. Czyżby moja córka też?

3 uwagi do wpisu “Hormony

  1. Będzie tego więcej Olu. Nasze małe dwie kobietki teperamentne są:) Starsza zdecydowanie nie jest do opanowania przy pełni księżyca. Nie napiszę co zrobiła ostatnio, po porostu odstawiła numer roku…. Następnego dnia wróciła nasza słodka córeczka…

Skomentuj

