Dzień Taty

Lubię ważne dni i święta. Wiem, pisałam o  tym już sto razy, ale naprawdę jestem przekonana, że warto robić w święta coś niezwykłego. Dziś Dzień Ojca. Życzę mojemu Tacie zdrowia i spokoju, a Grzegorzowi aby jego zasoby siły, spokoju, cierpliwości, miłości, nigdy nie ustały. Na dowód tezy, że „Tata jest pierwszą miłością każdej dziewczynki ” dołączam zdjęcie.

IMG_7219

Byliśmy dziś we trójkę na pikniku klasowym, który zorganizowała moja klasa. Było niezwykle sympatycznie. Piękna okolica za miastem, stanica harcerska i 16 rodzin. To dziwne uczucie zobaczyć swoich uczniów z rodzicami i rodzeństwem w komplecie. Wykorzystując okazję przygotowałam z dziećmi zabawy rodzinne. Śmiechu było co nie miara. Obnażanie rodzinnych słabości z uśmiechem w tle. Prowadzę teraz fajną klasę. I dzieciaki, i rodzice są bardzo przyjaźni, otwarci, sympatyczni. To ogromne ułatwienie mojej pracy. Mimo już kilku lat doświadczenia, takie publiczne wystąpienia są dla mnie mimo wszystko stresujące. Przynajmniej w czasie przygotowań, podczas prowadzenia imprezy stres minął jak ręką odjął. Cieszę się, że był ze mną Grzegorz i Mała.

Swoją drogą lato sprzyja chyba piknikom i festynom. Wczoraj w Krakowie były Wianki, czyli imprezy i koncerty z okazji pierwszego dnia lata. Nawet w naszej parafii imprezy dzielnicy i fajerwerki na całego.

Skomentuj

