Ssaczek

Ja, orędownik i fan karmienia zaczynam myśleć o odstawieniu Małej od piersi. Z podkreśleniem słowa zaczynam bo tylko pisząc te słowa mam ochotę je skasować.  Jestem zmęczona nocnym karmieniem. Zwyczajnie,  z najbardziej prozaicznego powodu jakim jest niewyspanie w głowie zaczyna kiełkować mi ta myśl. Mała budzi się przynajmniej 2 razy z ciągu nocy i jest to wersja bardzo optymistyczna. Nie rzadko po to, aby się przytulić. Lubię te nasze tulaski nad ranem albo na dobranoc, ale o 3 i o 5 w nocy brakuje mi już entuzjazmu. Od 13 miesięcy nie przespałam ani jednej nocy (dłużej niż 4-5 godzin ciągiem). Jestem zmęczona.

Z drugiej jednak strony wiem doskonale, że Lula w ten sposób rekompensuje sobie moją nieobecność. A i ja czerpię z tej bliskości pełnymi garściami. I bądź tu mądry.

Kasia waży 10,5 kg czyli potroiła swoją wagę urodzeniową. Ciekawe to dla mnie, bo właśnie dziś przeczytałam, że w świecie zwierząt matki odstawiają swoje młode kiedy ich dzieci potrajają wagę urodzeniową. Tyle tylko, ze ma to miejsce zazwyczaj po 3 roku życia.

5 uwag do wpisu “Ssaczek

  1. Kolejna fanka karmienia pisze Tobie – nie rezygnuj. Sprostałaś tylu trudnościom łącznie z powrotem do pracy, a tu niedługo wakacje dla Ciebie.. Każdy miesiąc to skarb dla Twojego maleństwa. My wstajemy co 2 godziny, a i czasem częściej szczególnie gdy starsza siostra czułości też się upomina…

    • Matko – Bohaterko! Co 2 godziny?! Już mi lepiej:) Tak naprawdę to już żali mi tej małej stópki smyrającej mnie przy karmieniu, tego głaskania-najczulszego i najdelikatniejszego z możliwych. Masz rację:) Chyba poczekam:)

  2. Niby to, że ktoś ma trudniej w pewnej kwestii nie pomaga, ale skoro zmobilizowało to się bardzo cieszę. Zachwycaj się tym co niepowtarzalne, jedyne, wyjątkowe i nie daj sobie odebrać- chyba, że wcześniej mała powie czas stop mamo…

Skomentuj

